Pakiety EPA Care Pack

Wykupując dodatkowy pakiet EPA Care Pack możesz wydłużyć okres gwarancji do 36/48 miesięcy. Dodatkowo z wykupionym pakietem EPA Care Pack masz do dyspozycji profesjonalne wsparcie techniczne świadczone przez doświadczonych inżynierów serwisu dystrybutora – EPA Systemy. Dzwoń, jeśli tylko potrzebujesz wsparcia, a pomożemy odpowiedzieć na każdą potrzebę.

Co daje pakiet EPA Care Pack?

  • Dodatkowy 1 rok gwarancji
  • Łatwy i bezpośredni kontakt z doświadczonym i dedykowanym inżynierem wsparcia technicznego
  • Gwarancja „door-door” w całości pokrywana przez dystrybutora EPA Systemy
  • Priorytetowy tryb rozpatrywania gwarancji i prowadzenia naprawy

Co jest objęte dodatkową gwarancją?

  • Serwer plików
  • Zasilacz

Co obejmuje wsparcie techniczne?

  • Pomoc telefoniczna lub e-mailowa przy uruchomieniu i wdrożeniu produktu
  • Wsparcie techniczne w przypadku problemów ze współpracą z innymi elementami sieci
  • Pełna asysta telefoniczna / e-mailowa przy aktualizacji oprogramowania
  • Pełna asysta udzielana za pomocą zdalnego pulpitu/Team Viewer
  • Pomoc techniczna w sprawach nietypowych związanych z urządzeniami sieciowymi i oprogramowaniem
Care_Pack_48_a

Uwaga:

Usługę EPA Care Pack można zakupić nie później niż 12 miesięcy od daty zakupu serwera lub bezpośrednio razem z produktem w naszym sklepie internetowym. Dodatkowy rok gwarancji obowiązuje od daty zakupu urządzenia potwierdzonej dokumentem zakupu (faktura / paragon). W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o wcześniejszy kontakt z naszą firmą – serwis@epasystemy.pl lub tel. +48 91 4315367.

Co daje pakiet EPA Support Pack?

Dyski sieciowe NAS, mogą być objęte stałym wsparciem technicznym dopasowanym do Twoich wymagań. Jeżeli kupiłeś sprzęt z innego źródła, lub nie możesz już skorzystać z pakietu EPA Care Pack proponujemy zastępczy pakiet wsparcia technicznego EPA Support Pack.  Dzięki usługom EPA Support Pack możesz przez 3 lata liczyć na pomoc w instalacji, konfiguracji oraz optymalizacji pracy macierzy dyskowych i oprogramowania. Dodatkowo EPA Support Pack, może też zapewniać stałe monitorowanie pracy urządzeń, dzięki czemu łatwo jest zareagować nawet na najdrobniejsze problemy, zanim zagrożą one funkcjonowaniu przedsiębiorstwa.

Co daje pakiet EPA Support Pack?

  • 3 lata z pełnym wsparciem technicznym
  • Pomoc telefoniczna lub e-mailowa przy uruchomieniu i wdrożeniu produktu
  • Wsparcie techniczne w przypadku problemów ze współpracą z innymi elementami sieci
  • Pełna asysta telefoniczna / e-mailowa przy aktualizacji oprogramowania
  • Pełna asysta udzielana za pomocą zdalnego pulpitu/Team Viewer
  • Pomoc techniczna w sprawach nietypowych związanych z urządzeniami sieciowymi i oprogramowaniem
  • Możliwość stałego monitoringu serwerów drogą elektroniczną (wymagane dodatkowe uzgodnienie z działem serwisu)

Uwaga:

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do zakupu pakietu EPA Support Pack prosimy o wcześniejszy kontakt z naszą firmą – serwis@epaststemy.pl lub tel. 091-4315367. Z przyjemnością udzielimy wszelkich informacji, oraz zweryfikujemy numer seryjny urządzenia.

Dział techniczny (Serwis) i dział zgłoszeń RMA:

Tel. 091-4315 367

E-mail: serwis@epasystemy.pl

Istnieje również możliwość wykupienia gwarancji ON-SITE oraz NBD – aby otrzymać więcej informacji prosimy o kontakt pod numerem tel. 091-4315 360 lub email: epa(at)epasystemy.pl